Regulamin
Regulamin
rozliczania odpłatności za obiady w Zespole Oświatowym w Golicach
Na podstawie Zarządzenia Dyrektora Szkoły Nr 94/2022 z dnia 31.05.2022 r. w sprawie ustalenia zasad korzystania ze stołówek zorganizowanych w szkołach prowadzonych przez Gminę Siedlce – wprowadza się:
- Stołówka szkolna jest zorganizowanym przez szkołę miejscem wydawania i spożywania posiłków przygotowanych przez pracowników kuchni. Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są: uczniowie; pracownicy placówki.
- Wszyscy korzystający z obiadów wydawanych przez stołówkę szkolną zobowiązani są do regularnego wnoszenia opłat. Wysokość stawki obiadowej ustalana jest zarządzeniem dyrektora szkoły. Zasady ustalania wysokości stawki określają odrębne przepisy.
- Opłaty za obiady wnosi się za cały miesiąc z góry przelewem na rachunek szkoły: Zespół Oświatowy w Golicach - Bank Spółdzielczy
Nr 19 9194 0007 0031 0037 2000 0010 ( z dopiskiem imię i nazwisko dziecka grupa /klasa) - Opłatę za posiłki w stołówce szkolnej wnosi się w okresach miesięcznych (z góry za każdy miesiąc). Wpłaty należy dokonać do 5 dnia każdego miesiąca. Wysokość comiesięcznej opłaty podaje do wiadomości Intendent poprzez system LIBRUS.
- Uczeń jest uprawniony do korzystania z obiadów od 1 dnia następnego miesiąca, w którym rodzic lub prawny opiekun dokona zgłoszenia i wpłaty.
- Osoby, które nie dokonały opłaty w podanym terminie, zostaną wykreślone z listy obiadów do końca danego miesiąca.
Nieobecność należy zgłosić do intendenta/sekretarza szkoły danego dnia do godziny 08.30.
W przypadku nieobecności w szkole/przedszkolu uprawnionego albo rezygnacji z posiłku w danym dniu, zwrotowi podlega dzienna opłata wniesiona za posiłek. - W przypadku przedłużenia nieobecności dziecka na rodzicach/prawnych opiekunach ciąży obowiązek powiadomienia o tym Intendenta/ Sekretarza szkoły. Przedłużenie nieobecności dziecka nie następuje automatycznie. Brak informacji powoduje przygotowanie posiłku w danym dniu.
- Rodzic/prawny opiekun może przekazać prawo do zjedzenia posiłku (w dniu nieobecności dziecka) innemu uczniowi, uprzednio informując o tym Intendenta Sekretarza szkoły.
- W przypadku niewykorzystania posiłku powstałego wskutek zbyt późnego powiadomienia o nieobecności dziecka przygotowany posiłek zostaje wydany innemu dziecku wyznaczonemu przez pedagoga szkolnego.
- Z posiłków mogą korzystać osoby z zewnątrz szkoły, które najpóźniej dzień wcześniej, zamówią posiłek (np. rozgrywki sportowe, konkursy itp.) uprzednio wnosząc opłatę na konto szkoły.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 czerwca 2022 r.
Dyrektor Zespołu Oświatowego w Golicach
Małgorzata Łukaszewska